4.12.2016

PART 4: JOULULAULUSUOSIKIT & INHOKIT

Tänään puhutaan joululauluista, koska ne ovat varmasti asia, joka jakaa mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Toiset rakastavat joululauluja (kuten minä), eikä joulu ole joulu ilman niitä. Toiset taas kauhistelevat, kun ylipirteät, tekopyhät ja ärsyttävät rallatukset pauhaavat kaupoissa ja ihan kaikkialla joulun alla. Joululauluja on hyviä ja huonoja, niinkuin lähes kaikessa muussakin. Seuraavaksi esittelen teille omasta mielestäni 5 ihastuttavaa ja vihastuttavaa joulukappaletta. Lisään jokaisen kappaleen alle videon, josta sen voi kuunnella.  Lets do it!

Nämä haluan kuulla joka joulu...

LUMIENKELEITÄ. 

Tästä tulee mieleen mun entinen eläinystäväni Rolle-kissa, joka lopetettiin juuri ennen joulua 2011 (en ole ihan varma vuodesta). Vaikka kyseessä oli kissa, olin ihan rikki, koska olin 7 vuotta touhuillut sen kanssa, ja kun se tuli löytöeläinkodista mun mummolaan, se tutustui muhun ekana, ja oltiin erottamattomat. Kun mua kiusattiin eikä muita kavereita välttämättä ollut, Rolle piristi aina ja antoi energiaa. Terveiset sinne pilven reunalle vaan, rakas <3



 

VARPUNEN JOULUAAMUNA 





SYDÄMEENI JOULUN TEEN 





TONTTU





HEI, MUMMO




Nämä jätän mielelläni kuuntelematta...

KOLME YÖTÄ JOULUUN ON 

Tosi tylsä melodia joka jää rullaamaan paikalleen. Ei mulla muuta. 




REIPPAHASTI KÄYPI ASKELET 

Äiti on hoilannut tätä viimeiset kaksi vuotta ihan joulun ulkopuolellakin, joten en enää välitä koko kappaleesta. Sori mutsi :D





JOULUMAA

Joka joulu, tätä veisataan joka paikassa. Itse biisissä ei oikeastaan ole mitään vikaa, mutta vähän vaan on maku mennyt. 





PIENI RUMPALI 

Parapapampaaaaaaa...... Ei ei ei. Jätän tämän nyt vain tähän.





KILISEE, KILISEE KULKUNEN

Tässäkään ei sinällään mitään vikaa, mutta tylsä rallatus jää päähän soimaan ja ei vaan nappaa. Sori kaikki, ketkä tykkäätte tästä. 




Mitä mieltä itse olet?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.