17.12.2016

PART 16: AWKWARD MOMENTS

Merhaba! Se oli turkkia. Varmasti kaikille meistä on tullut eteen sellaisia tilanteita, joissa olisi vain halunnut vajota maan alle, muuttua näkymättömäksi tai vaan huomata, että koko tilanne on pahaa unta. Myös minulle on sattunut tälläisiä tilanteita, jopa enemmän kuin tarpeeksi. Tässä luukussa jaan teille hirveimmät ja noloimmat mokani, mutta joukossa on myös " ei-niin" noloja tapauksia. Eiköhän vaan aloiteta!


  1. Olin kävelemässä koulusta kotiin, ja tajusin käveleväni keskellä jalkakäytävää. Siirryin sitten siitä sivumpaan, enkä tajunnut katsoa taakseni, joka ehkä olisi kannattanut. Jokin mummeli oli lähtenyt juuri ohittamaan mua pyörällään, ja kävelin sitten hänen eteensä epähuomiossa. Hän melkein kaatui pyörällään (jalat osui ainakin maahan) ja näytti muutes aika vihaiselta. Sen jälkeen olen kyllä muistanut katsoa aina, etten kävele kenenkään eteen...
  2. Olin ehkä 4-luokalla, ja meidän oli tarkoitus mennä heti aamusta luokan kanssa jäähallille frisbeegolfaamaan. Mulla oli aamulla jo paha olo, mutta päätin sitten mennä kouluun. Koko aamun oli ihan kamalan huono olo, ja lopulta sitten oksensin johonkin random ojaan. Sitä oksennusta meni myös mun repulle, ja muistan kun mun open piti soittaa kotiin ja pyytää äitiä hakemaan, kun mun akku oli just sopivasti loppu :)) 
  3. Olin viime maaliskuussa menossa kaverilleni yöksi, enkä ollut ollut heillä varmaan yli puoleen vuoteen. Mulla oli jälleen ollut aamusta asti huono olo, mutta ajattelin että se menee ohi päivän mittaan. Lopulta sitten kun oltiin saunassa, olo helpottui. Mutta välittömästi sitten kun tulin pois saunasta, tunsin, että nyt muuten tulee, ja sitten vaan heitin äkkiä pyyhkeen päälle ja juoksin paljain jaloin pihalle oksentamaan. Pihalle siksi, koska vessaan olisi ollut puolet pidempi matka, koska sauna ja kylppäri sijaitsivat ulko-oven vieressä. Mutta joo, jouduin sitten lähtemään vielä samana iltana kotiin :))) 
  4. Tää tapahtui joskus 6-luokalla. Mulla oli ollut menkat ehkä jonkun vuoden. Laitoin yhtenä päivänä sitten sellaiset vaalean persikan väriset farkut, ja varmaankin jo arvaatte mitä kävi. Ihmettelin jo tunnin jälkeen, miksi kaikki tuijottaa, ja sitten kun menin välkälle, pari mun luokan tyttöä tuli sanomaan, että hei, sulla on sellainen tomaatin kokoinen veriläikkä perseessä :) onneksi sinä päivänä oli juuri liikuntaa ja vaihtohousut mukana :D nykyään ei oo tapahtunut enää vastaavaa, mutta kyllä kuulkaa hävetti. 
  5. Tää tapahtui ehkä kasilla. Olin koulussa, ja sitten yhtäkkiä mulle tuli ask.fm profiiliin "kysymys" tai no ei kyllä varsinainen kysymys, mutta "tänään ei oo kyllä lauantai ainakaan sun alushousujen perusteen mukaan" ja sitten tajusin, mistä on kyse. Mulla oli jalassa punaiset leggingssi-farkut, joista oli sitten vissiin "melko hyvin" mun siniset, I ♥ SATURDAY- tekstillä varustetut pikkuhousut näkyneet läpi. Nykyään ei enää onneksi ole mitään noloja tilanteita pikkarinrajojen näkymisen tmv. kanssa, kun en sen tyyppisiä enää käytä. Juurikin tuon takia ehkä sitten vaihdoin stringeihin! :D 
  6. Olin kaverini kanssa Ikeassa syömässä. Otettiin molemmat 10 lihapullaa perunamuusin kera, se on perinne. No, kaikki meni hyvin siihen saakka kun oltiin menossa maksamaan. Jotenkin yhtäkkiä lautanen alkoi valua, ja yhtäkkiä sitten mun ruuat tippui siihen lattialle ja lautanen meni paskaksi. Siinä sitten olin ihan paniikissa, varmaan punainen kuin paloauto, kaverini vaan nauraa vieressä ja lihapullat vaan jatkavat matkaansa lattialla. Henkilökunta antoi mulle uuden annoksen, ja päästiin viimein sinne maksamaan. Voin kertoa, että oli muuten melkoisen noloa, kun varmaan sata ihmistä tuijottaa sua siinä ihan taukoamatta :D
  7. Olin menossa ratsastustunnille. Oltiin valmiiksi jo myöhässä, ja sitten kun mentiin tallille, niin ei meinattu löytää mun heppaa mistään. Käytiin varmaan puolenkymmentä kertaa mun opettajan luona maneesissa kysymässä, että missähän se nyt on, kun ei löydy mistään. Kierrettiin kaikki laitumet varmaan kilometrin säteellä, ei löydy. Tultiin tallille, ja sitten meille kerrottiin, että se riivatun poni on siellä tallissa peräkarsinassa (joka siis on vähän erillään muusta tallista). Siellä oli joku mun tuntilainen hyväntahtoisesti sitten sen mulle varustanut valmiiksi, kun itse oltiiin jossain korvessa "etsimässä" sitä. Koko tuntiporukka sitten myöhästyi tän mun koheltamisen takia, ja oli muuten ehkä nolointa ikinä...
  8. Olin juuri puoli vuotta sitten tullut uuteen kouluun, ja mulla ei ollut kovinkaan paljon kavereita. Päätin kuitenkin kutsua kaikki mun luokan tytöt mun synttäreille, kun olin täyttämässä 11. Oltiin uimahallissa, kun sitten yksi mun luokkalainen tuli sitten kysymään, että "hei onks ne sun synttärit niinku lauantaina vai sunnuntaina?" Mun oli siis tarkoitus pitää lauantaina kaverisynttärit ja sunnuntaina sukulaissynttärit, ja olin vahingossa laittanut tälle yhdelle tyypille kutsun, jossa oli väärä päivä. Oli ehkä siihen asti elämäni noloin hetki :D no tavallaan hyvä, että asia tuli silloin ilmi, ettei sitten kyseinen henkilö tullut sitten sinne sukulaissynttäreille, kun kaverisynttärit olivat olleet edellisenä päivänä.... :DD ei helvetti. 
  9. Oltiin viime kesänä kaverin ja mun äidin kanssa shoppailemassa. Kävin samana päivänä ottamassa nenäkorun. Mulla oli ratsastustunti vielä sinä päivänä, joten ei voitu kauaksi aikaa jäädä kaupoille. Vihdoin sitten piti lähteä, että ehdin tallille. Kun oltiin moottoritiellä, aloin ihmetellä, että missä ihmeessä on ostokset. Sitten tajusin, että niiden oli ollut pakko jäädä kauppaan.. sain siinä sitten aikamoiset huudot äidiltä :D no, ei auttanut muu kuin heti sopivassa paikassa kääntyä takaisin ja soittaa tallille, että tulen ehkä vähän myöhässä. Ostokset löytyivät sitten Ikean ruokapaikasta, jonne ne oli jääneet, kun käytiin syömässä. Oli muuten melkoinen kokemus, kun piti koko ajan jännittää, jos joku onkin pöllinyt ne. Onneksi löytyi! Loppujen lopuksi ehdin ihan hyvin tallille, ja kaikki loppui hyvin. Ei ole enää sen jälkeen jäänyt ostokset kauppaan.. :D

ONKO TEILLÄ VASTAAVANLAISIA KOKEMUKSIA?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.