18.12.2016

PART 18: NEVER HAVE I EVER

Moikkelis moi! Te ootte laittaneet mulle kysymyksiä, "ootko koskaan...?" ja tässä luukussa vastaan kysymyksiinne. Jos haluaisitte jatkossakin Q&A- tyyppisiä postauksia tai muita kysymyspostauksia, kommentoikaa alas :) mutta joo, aloitetaan vaan!

Oletko koskaan pyörtynyt?  - En ole. 
Oletko koskaan saanut palovammaa? - En mitään kovin pahoja, että olisi esim. lääkärille pitänyt käydä näyttämässä, mutta joo, olen. Viimeksi ehkä viikko sitten käsivarteen, kun tein ruokaa, ja kuumaa vettä räiskähti iholle. Ehkä "pahin" mitä on sattunut oli, kun kaadoin tulikuumaa kanakastiketta varmaan desin verran mun reidelle. Oli ohuet leggingsit jalassa, joten ne ei kyllä paljoakaan suojanneet.. :D auts.
Oletko koskaan pudonnut hevosen selästä niin pahasti, että jotain murtui? - Olen pudonnut ja montakin kertaa, mutta mitään ei ole murtunut. Ainakaan vielä.. 
Oletko koskaan ollut suihkussa puoli tuntia tai kauemmin? - No siis, vaikka miten monta kertaa! Niitä on mahdotonta laskea. Voisin sanoa, että mulla menee viikonloppuisin AINA se puolituntinen suihkussa, varsinkin jos sheivaan. Mutta siis hana ei koko ajan ole päällä ;)

Oletko koskaan varastanut? - En ole.
Oletko ikinä pissannut housuun julkisella paikalla? - No riippuu siis siitä, mikä lasketaan julkiseksi paikaksi, mutta ehkä kerran tai pari. En tosin viime aikoina :D
Oletko koskaan erehtynyt henkilöstä pahasti? - No riippuu vähän mitä tässä tarkoitetaan, mut joo oon pari kertaa. Olin mummolassa joskus kun olin pieni, ja olin siellä kahvipöydässä. Siellä oli myös joku iskän työkaveri, ja iskällä ja sillä sen työkaverilla oli samanlaiset housut jalassa. Huomasin sitten vähän ajan päästä, että olin menny vahingossa sen vieraan miehen syliin istumaan :D

Oletko koskaan saanut aivotärähdystä? - Mulle tuli mieleen yksi tapaus ala-asteelta ihan alimmilta luokilta, kun olin joskus ennen koulun alkua/välkällä roikkumassa rekkitangossa pihalla pää alaspäin, ja tipuin pää edellä maahan. Sattui kyllä ihan sikana! Asiaa ei silloin kyllä mitenkään selvitetty, että en ole ihan varma, mutta voi olla, että jonkinmoinen tälli silloin tuli.
Oletko koskaan ollut yötä sairaalassa? - No silloin kun synnyin, olin 4 yötä sairaalassa, mutta sitä tuskin lasketaan. Eli siis en ole. :)
Oletko koskaan nähnyt jonkun tubettajan livenä? - En oo tainnut nähdä. Harmi :((

Oletko koskaan ostanut jotain kallista omilla rahoilla? - Järkkärin ja puhelimen. Puhelin maksoi 295€ ja kamera vähän päälle 300€ ehkä. En varmaan muuta kovin kallista ole ostanut. Ja puhelimestakin äiti taisi maksaa osan :D kameran ostin rippirahoilla. 
Oletko koskaan nähnyt unta, joka on jatkunut sitten seuraavana yönä? - En oo ihan varma, mutta samat henkilöt niissä unissa ainakin on olleet! Voi olla, mutta ei nyt tule mieleen. 
Oletko koskaan tehnyt niin pahaa ruokaa, että sitä ei vaan ole voinut syödä? - En oo muistaakseni tehnyt mitään kovin pahaa, mutta liian mausteista kyllä! Kerran tein jotain riisi-jauhelihasekoitusta, joka oli kyllä tosi hyvää muuten, mutta niin tulista, että minä ja mun iskä ei kumpikaan pystytty syömään sitä :D roskiinhan se sitten meni! Enää ei oo oikeastaan tullut tuollaisia tilanteita, kun oon vähän enemmän kokkaillut.
Kuva ei liity millään tavalla aiheeseen 

Ootko koskaan tehnyt jotain peruuttamatonta ja jälkeenpäin miettinyt, että mitä tuli tehtyä? - Hmmmmm... en varmaan. En ainakaan mitään, mikä olisi jäänyt mieleen. 
Ootko koskaan meinannut jäädä auton alle? - Varmaan tuhat kertaa. Niitäkään ei ole valitettavasti tallentunut muistiin..
Ootko koskaan pannu? - En, kun kattila. :DDDD 

 What do you like?
           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.