23.5.2016

Se vaanii sua se ei jätä rauhaan

Tänään sitten starttasi toisiksi viimeinen kouluviikko, enkä voi olla kuin tyytyväinen, että 9 päivän jälkeen tää kaikki on historiaa. Halleluja! Satoja kotiläksyjä ja kokeita, kymmeniä myöhästymisiä ja keittiön pöydälle unohtuneita kirjoja, varmaan lähemmäs tuhat paskaa ja ankeaa maanantaita ja kymmenittäin mukavia ja ei niin- mukavia ihmisiä ja opettajia. Kaikkea on mun 9 vuoden peruskoulutaipaleelle mahtunut. Mutta pääasiana se, että tässä olen edelleen suht. terveenä ja kaikesta olen läpi mennyt. Ei sitä voi muuta kuin ylpeä itsestään olla, ei voi muuta sanoa :D

Tänään koulussa oli, jos sen voi niin sanoa,  "kevyttä kenttäkeittoa" -päivä. Kaksi ekaa tuntia oli yhteiskuntaoppia. Ensimmäisellä niistä oli tarkoitus väitellä aiheesta "asevelvollisuus myös naisille - kyllä vai ei?" mutta koko porukka oli vielä ihan nukuksissa joten eipä siitä oikein mitään tullut. Seuraavalla tunnilla katsottiin jotain leffaa, mutta kun mulla jäi siitä alku näkemättä, olin vähän pihalla joten tuijottelin kelloa aina siihen 9:35 saakka :D

Kolmas tunti oli matikkaa ja pelattiin vaan kahoot.it - pelejä koko tunti. Ei haitannut mua yhtään, kun ei olisi vähempää voinut opiskelu kiinnostaa muutenkaan. Ruokana oli spagettia ja jauhelihakastiketta, ja sain hyvin nälän selätettyä, kun mulla on sellainen paha tapa, että jätän aamupalan syömättä.. Neljännellä tunnilla oli äikkää, ja luin vaan valitsemaani kirjaa, kun olin saanut oman Kielimuotokuvani valmiiksi. Se kirjan lukeminen olisi voinut kyllä jopa kiinnostaa, mutta luokkalaisillani oli juuri menossa "tärkeä" keskustelu >:( viides tunti oli taas matikkaa, mutta koska puhelimestani loppui akku aiemmin enkä jaksanut alkaa latailemaan sitä, istuin vaan koko tunnin ja seurasin huvittuneena kun muut pelasivat Kahoot:ia ja keksivät hassunhauskoja pelitunnuksia. Viimeisellä tunnilla oli maantietoa, ja tein vaan jotain tehtäviä :D sitten lähdinkin aika sairaannopeesti kotiinpäin klo 14:00♥

Kuvailin taas vähän koska hyvä sää :--)

Rakastan näitä kajareita!♥ niin ilmeisesti Eemelikin :D


"hyvälle kuulostaa, mutta pistä pienemmälle!" 






siinä se mun rakas on :--) vähän jos jotain vikaa mutta ei välitetä siitä!




ehkä ihanin juliste ikinä! varsinkin kun oon tällänen herkuttelija ja tykkään vain "ihan pikkuisen" jäätelöstä :D



puhtaat lakanat ja oma kissa samassa paketissa, mikäs sen ihanampaa? (niin ja kissankarvat)
 
ROOOOOOOARRRR! 

Onko teillä minkäänlaisia ideoita/toiveita siitä, minkälaisia postauksia haluaisitte mun tekevän? Tai ehkä mielummin näin; millaisia postauksia haluaisitte lukea täältä? Jos on vähänkin mitään ajatusta niin otan kyllä ideoita vastaan ilomielin :--) VASTAA MYÖS KYSELYYN OIKEALLA, KIITOS!

Oikein aurinkoista ja ihanaa viikkoa kaikille!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.