17.9.2016

Voimaa musiikista

Heips :) ajattelin taas pitkästä aikaa toteuttaa tällaisen vähän erilaisemman postauksen. Syksy on kohta jo aika pitkällä, ja siihen on mahtunut paitsi monenlaisia tapahtumia, iloa, surua ja masentuneisuuttakin, myös erilaista musiikkia.

Hank Solo - Söpö
Petri Nygård - Luxusta 
DCX - Don't U get me like this
Ollie - Soita mua


Lucas - Jäätyy

Arttu Lindeman - Faijas ft. Lucas
Portion Boys - Pokemoneja
Of Monsters and Men - Little Talks


George Ezra - Budapest

Salem Al Fakir - Keep on Walking
Kaija Koo - Surulapsi
Ozzy Osbourne - Dreamer


Mikko Harju - Ehjä

Elias Kaskinen ja Päivänsankarit - Kesä yhdessä
Elias Kaskinen ja Päivänsankarit - Sano se mulle


Sit löysin vasta äskettäin yhen uuden artistin, mistä en ollu ikinä ennen kuullu. Me puhuttiin siitä musiikintunnilla tai jotain. Sit mua vaan alko kiinnostaa se ja kävin kuuntelemassa sen biisin. Kyseessä on siis Matti Johannes Koivu ja tää biisi oli Sano joku sana. Aluks mietin, että tää ei ehkä oo mun juttu, mut ku kuuntelin sen biisin pari kertaa, tajusin että olin ihan myyty.

Ne sanat tulee niin sydämestä. Vaikka en oo sen biisejä kuunnellu ku ehkä viikon, niistä sen kappaleista kuulee muutaki ku sen äänen ja ne sanat. Se laulaja elää ne biisit. Ne sanotukset on ihania, ja ne pistää oikeesti miettimään. Se ei esitä mitään, se vaan laulaa.

"Jos yhtenä aamuna et pidä leikkivien lasten äänestä, jos yhtenä iltana et tahdo nukuttaa ja pitää kädestä, on minulla vain kaikua naurusta. On minulla vain puolet kuvasta. Se mikä oli suurinta täällä, on hetkessä niin pientä. Se mikä oli kestävintä, on lakannut olemasta, jos vain muutat mielesi."


Äskeiset sanat on siis hänen biisistään Jos muutat mielesi. Osui ja upposi kyllä kerralla muhun. Käykää ihmeessä kuuntelemassa, jos vähänkään kiinnostaa.



     
       

1 kommentti:

  1. Kiva postaus, voisin itsekin toteuttaa tällaisen lähiaikoina :)
    Dreamsofmylife98.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.