25.2.2017

DEN BÄSTA JAG VET.






















Heissan! Eilinen oli ehkä paras päivä elämässäni tähän mennessä, tai ainakin toisiksi paras. Olin siis kaverini kanssa molemmat ensimmäistä kertaa Arttu Lindemanin keikalla, jossa oli myös tietysti Jaakko Parkkali mukana. 😍 Viimeiset kaksi viikkoa ennen keikkaa olin ihan täpinöissäni, ja koko eilisen päivän vielä tuplasti enemmän. Ennen keikkaa kyseisessä paikassa ja keikalla olin aivan liekeissä, tuli kyllä huudettua sen verran että ääni on hetken käheänä! Olin itse ainakin ihan messissä ja oli kyllä ihan sanoinkuvailemattoman ihanaa. Kaiken kruunasi vielä yhteiskuva Linden kanssa!!❤


Kuvien laatu on kyllä suoraan sanottuna aika syvältä, koska ne on otettu puhelimella (tosin nää ei oo mun ottamia vaan kaverini, koska mun puhelimelle tuli joku asennevamma ja se ei halunnut autossa latautua, joten en saanut sitten sillä kuvattua yhtään mitään..), mutta ei anneta sen häiritä, tunnelma on tärkein! 

Ja mikä parasta, viikon päästä suuntaamme samaisen kaverimme kanssa toiselle heidän keikalleen, joka on tällä kertaa vähän lähempänä kuin eilinen (eiliseen paikkaan oli noin 100 km matkaa meiltä kotoa :D). Naureskelimme tänään kaverini kanssa, että kaikille keikoille kyllä mennään mitkä on edes melko lähellä, liput inhimillisen hintaisia ja jos on joku kyyti! :D voin taata, että eilinen keikka ei jäänyt viimeiseksi, mille menen. KIITOS, OON SANATON.





3 kommenttia:

  1. Oi kuulostaapa kivalta vaikkein itse Artusta ja sen musiikista välitäkkään. :)

    VastaaPoista
  2. Samaistun noihin sanoihin. Eilis illallinen keikka oli kyllä aivan huikee.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta mieti kaksi kertaa, haluaisitko itse saada samanlaista palautetta. Huomioithan myös sen, että kommentit näkyvät vasta hyväksynnän jälkeen.